2013年2月4日星期一

søt UGG Classic Argyle Strikk støvler lilla 5879 leilighet i tidlig på våren

"Er Hui linjen er ikke min sønn?" Lin Yan Ord og Flowery Expressions lyd overstating skjule kvalte, "Tror du jeg ta bort visdom linje ønsket å få ham hva? Nei, jeg har ikke en kaldblodig til det punktet hvor jeg bare ...... bare ... ... ""Frykt?" Lin Yan-chi øyne igjen uggs på nett tårer, leppene går kaster entall smil, "Du forsøkte trosset den japanske fly Strafing, er hodet Bullets fortsatt begravet til den sårede kirurgi Hva? Har du prøvd ta en skalpell for å stoppe kutte av lem har blitt kuttet på armen og knærne hva? Har du prøvd uten bedøvelse tvangsflyttet amputert låret av en bein knust det? Hvis du ikke har prøvd det, ikke kommer og jeg sier frykt! "

». Faktisk, hver dag i frykt" ugg sakte åpne barndom, jeg ofte frykter omkringliggende tøffe tider, frykten min mor møtte ulykke, frykt for sin egen Shenbuyouyi, senere Crackdown Chung nyte og frykter rundt ham etter en attentatet, frykt i den endeløse politiske og krig ... før vi forlater Ming Valley, og etter noen år uten frykt for dagen, men han ble forelsket i flyet, skylden jeg begynte å frykte det kalde stålet monster ...... egentlig ikke vet frykt, etter at han døde, jeg også ikke frykter grunn. "

Hun bare stirrer ut av vinduet tørket greiner, svak sa, "I fjor, den japanske første bombingen av Chongqing, var ikke mot forberedelsene til luftangrep, Sichuan side av konstruksjonen av huset de elsker med bambus. 4 mai dagen, full dager brannbomber fall, hele urban avfyring et hav av ild. hele himmelen stekt rød brann overalt, ingen tid til å bekjempe brannen, bare for å se brannen sakte brenne alt aske. dag jeg med Hui-line, og LOH spesielle fjell barnehjem, gjemte vi i en hule, ser på elven overfor brann og stønner burberry outlet...... ugg sko men en person hjemme, den mest intensive i bombingen. "

没有评论:

发表评论